Jävla helvete oxå!! :@

Igår va jag skit glad, för jag skulle träffa My i morgon och köpa present till Emma.
Sen på torsdag så skulle jag träffa alla tjej kompisar och fira Emma då,

Men idag vad hände d?
Jo mitt sl kort är borta, har letat i hela lägenheten men hittar det inte.
Fan jävla skit säger jag, för jag kommer ingenstans nu!

Pappa bara skäller och skäller, men va fan ska jag göra. jag såg det på golvet sist och tro mej ujag har krälat runt och letat efter det, under mattan, under sängen, under soff kuiddarna, Över allt verkligen, men jag hittar det inte!

så jävla irriterande!

Aja får se vad som händer, men tror inte jag hinner få nå nytt tills på torsdag.

Och till råga på allt, så är min mobil 4 dagar sen nu och jag har endå inte fått den en!!! :@

Fan vad allt går åt helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0