Grät och grät, gick inte att sluta! :'(

Jag har sovit fyra timmar i natt, vaknade av att Jen spydde efter en fest, klockan var då ca 3 på natten.

Efter mycket om och men vid 5 halv 6 somnade jag och drömde om att My flyttade, åkte från mej för alltid, jag vaknade av att jag grät.
Och jag kunde inte sluta, när jag försökte sluta gråta kom det bara mer tårar, jag ville inte att nån skulle höra mej så jag tröck ner huvet i min nalle, han blev dyblöt.
Tårarna kom från allt,
Jag har inget rum, jag har inte åkt på nån semäster, mamma verkar inte vilja prata med mej, syrran och jag har ingen bra kontakt, jag kan inte prata med pappa om My, verkligheten menar jag, Eva vet inget alls om min läggning, Det är pride på lördag och jag bjöd med My men förmodligen så kommer inte hon få i sista sekunden, (som alltid)
Jag ser dåligt, jag hör dåligt, och mår dåligt som fan, jag orkar bara inte med livet.

När jag blev väckt och varit vaken ett tag, vid typ 4 halv 5 så lugnade sej gråten, men jag grät fortfarande (jag överdriver inte, lovar) men iaf så gick jag ut på balkongen då, jag satte mej på kanten av räcket, jag kände lättnaden, jag ville bara släppa taget och falla rakt ner, fyra våningar.
Men jag tänkte "dem ska inte vinna, jag ska få dem ur mej, jag ska må bra igen, man kan inte få allt i livet, jag har inte fått nått, det kan bara bli bättre nu!!"
Jag klamrade mej över räcket igen, gick in och skrev en låt.
Den argaste låten jag skrivit skulle jag tro, mycket allvarlig,

Just nu letar jag bara efter en balans i livet, jag vill inte leva i en berg o dal bana, Det är som att vara den lyckligaste tjejen ena dagen och sen andra dagen vill du ta ditt liv,
Säg inte att det är tonåren, för, för min del så är det inte det, jag har varit med om mycket men nu fick det vara nog och jag orkar ingenting.

Semäster;
Pappa och Eva har haft semäster i två veckor nu och det sas att vi skulle åka utomland och ha det varmt och skönt, men då snackade Jen så mycket om att hon bara skulle supa och festa  då sa vi att vi kunde åka innom sverige, men det ville inte hon så då skulle inte hon följa med, och efter som hon inte får va ensam hemma för att hon bara skulle ha fester och så då, så kunde vi inte lämna henne för hon kunde inte va hos sin pappa eller nån kompis så tack vare henne så det blev inget åkande av!! :@
Nu när det bara är 4 dagar kvar av semästern så letar vi att bara pappa och jag ska åka, för jag är så jävla förbannad att hon inte kan offra en eller två veckor av 13 för att åka och ta det lugnt och sola och bada, jag ville åka, men nu får jag ingenting ist.

Okej det här var det längsta inlägget på länge nu, mne det blev bara så, jag bloggar ju inte så himla mycket längre, vet inte varför men, men vi ses senare, och om du drar ner lite till så kan du läsa låten jag skrev i natt, den heter
Shut the fuck up.

Ses senare!!
Puss på er:*

Shut the fuck up

Can't sleep at night

Wanna get up and fight

Shutta' fuck up

Die bitch die

Go up to the sky

Leave me here to bleed

Shutta' fuck up

I try to cry

The tears won't come out

So shutta' fuck up

Sky's blue

Angel arive

Sky's black

Bitch's back

I wanna atack

Take me away

Far far away

I don't wanna stay

So take me away

Can't sleep at night

Wanna get up and fight

Shutta' fuck up

Die bitch die

Go up to the sky

Leave me here to bleed

Shutta' fuck up

I try to cry

The tears won't come out

So shutta' fuck up

Please be quiet

Please, please, please

Pain's ripping me apart

Is this just the start

I'm gonna fall

I can't cry at all

Leave me here to die

Cuz we all live in a fucking lie

Can't sleep at night

Wanna get up and fight

Shutta' fuck up

Die bitch die

Go up to the sky

Leave me here to bleed

Shutta' fuck up

I try to cry

The tears won't come out

So shutta' fuck up

Please be quiet

Please, please, please

Hey!

I said please

So shitta' fuck up

Shut up, shut up, shut up

I don't wanna hear your exuce

I'm gone

I'm out of here

I leave now

I bleed

I'll die

(shut up)

I'm dead


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0