2,5 Km

nu ska jag in i duschen för jag jogga nyss 2,5 km, skit jobbigt för mitt knä gjorde ont innan jag började så ni kan ju gissa hur ont det gör nu?
Men men tränging är bra, spelar ingen roll hur mycket du tränar, bara du tränar så som det känns bra för dej :) Du ska inte träna mer bara för att din kompis säger det, om du är nöjd med den tröning du har nu så håll kvar vid den, bryr dej inte om vad de andra säger.

Jag lan säga en sak,  i procent from så ligger jag höggst upp på normal, så jag ligger på gränsen till överviktig, alla säger till mej att jag är tjock och att jag är  värsta överviktig och fet, men det är jag inte, jag är nöjd med den jag är, men det känns så skönt att bara gå ut ett tag i spåret och lyssna på musik, så därför gör jag det.

Alla måste inte vara pin smala, om man är det så är det jätte lätt att bli sjuk för att imunförsvaret för sämras, och tjejer hör på detta, destå smalare du är, destå hårigare blir du.
Det är inget jag hittar på det är saningern,

så, god och glad kexchoklad :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh mysigt :)



Jag hade en underbar kväll med vänner & mys!

2008-07-02 @ 11:11:39
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: 50% av mig

Hehe nice att du är nöjd med den du är, borde flera vara tummen upp



hur man lägger in en spellista (vet inte om det heter så men men)

Till att börja med måste du skaffa en spellista det kan du göra på den här adressen http://www.playlist.com/

När du skapat en går du till " post my playlist " och följer instruktionerna.

Det som är sen är att du måste veta vart du kan lägga in HTML koden du får... vet inte vart du kan lägga in den eftersom vi har olika blogg sidor men jag hitta det på sidan där man gör om layouten (vet inte om det stavas så)

För mig vara de bara att klistra in den där, fanns ett sidoelement man kunde lägga in HTML koder m.m. där... hoppas det hjälper dig lite, du får väl fråga om de är nått du inte fattar kanske kan svara. lycka till

2008-07-02 @ 12:17:20
URL: http://50procentavmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0