Palla

Idag såg min lärare mina ärr på min arm, och hon frågade vad det var och varför jag hade gjort det, hon hade mycket medkänsla I rösten så det fick mej att må bra för stunden. ¨Men just efter att hon sagt detta så blev jag ledsen. Varför kan inte min pappa eller mamma va som hon fråga varför säga att allt kommer att bli bra, att dom finns där för mej? Är det så mycket att begära?

Det verkar så.


Sen var hela min dag förstörd. Jag kommer aldrig klara av grundskolan, jag mår för dåligt.

Jag jobbar aldrig, för allt som går i mitt huvud är att jag inte har ett hem om två veckor, detta är sista skolveckan sen är det lov och det under detta lov som jag måste flytta men vart?


Jag orkar inte mera, jag har ingens om står starkt vid min sida, och jag vet att dom som jag är med i skolan kommer kommentera och säga "det är vi visst, vi älskar dej ju!" Men det är så att ni fattar inte riktigt hur jag menar, det är ganska svårt att förklara, men som jag skrev i ett in lägg förut kommer inte ihåg vilket men i alla fall. Där skrev jag i alla fall, att jag behöver någon som jag verkligen kan lita på och ärligt så vet jag inte om jag kan lite så allvarligt på er för ni är mer såna som flummar, inte såna som kan vara allvarliga och trösta någon, förlåt men det är så jag känner. Ni får skälla på mej hur mycket ni vill men det är en då som jag känner det.


Nu hoppas jag på att skoldagen ska ta slut snart så jag kan gå hem springa runt sjön bara försöka slappna av. Jag vet inte vad jag ska göra längre jag menar allting går bara fel alla mina känslor hamnar på papper i ett block som ingen ser, men som ni nu kan se:


That Night

I'm never coming back

This is the end

This is the last of me

You will never se me again

I will be gone for ever and ever on

My arms have taken the blame

But now it's time for my head

It should take a shot

To night I will get to an ally and buy a gun

That night I will put it to my head

That night I will blame my head

That night I will pull the trigger

That night I will leave this world

That night is the night that I take suicide!


//Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0