i hate mondays

Denna dag kommer gå helt åt helvete!

Jag vaknar och känner mej sjuk, mormor tvingar iväg mej endå.
Sen så ska jag fixa håret men det blir inet som jag vill,
Sen skulle jag sminka mej då tappa jag massa saker och jag fick puder klumpar
Sen när jag skulle äta fick jag resa på mej 4 gånger för jag glömde saker i kylskåpet

Sen när jag går ut så regnar det
Tåget missar jag precis
Bussen är försenad
Och sen kollar folk snätt på en när jag skulle gå sista biten till skolan

när jag väl är i skolan (nu) så kommer kännslan om det jag trodde jag skulle slippa, går dagen.
Och går så ringde jag nämmligen pappa, och som en del av ni kanske vet så hade han sagt till mamma att han skulle ringa mej när han kom hem från Bryssel och säga att han älskar mej och att han ville att jag skulle bo hos han. Men sen när jag ringde igår, så hade han varit hemma sen i torsdags, men han hade inte ringt alls,
Sen när vi pratade igår, så  prata vi om allt möjligt men inte om flytten sen när jag väl tog upp det så sa han inget om att han ville att jag skulle bo hos han.
Det stör mej inte så mycket för jag vet att han har svårt att visa kännslor, men att han inte ringde alls!!
Snälla!

för ett tag sen så berättade han att han inte ville kalla farfar för pappa för att han inte hade varit som en pappa till honom.
varför då vara lika dum och så mot mej, Jag kommer inte orka ha kvar han som pappa jag har redan försökt i 8 år men nu  kommer det bli som mellan sandra och han, sluta prata helt, för jag pallar inte mer.!!

Men men skit samma.

ha en bättre dag en mej!!

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0