Fy fan för att vara sjuk i detta hus!

Jag är då hemma och är sjuk.
Känns som om min halls håller på att brinna upp!

Men hur kul är det att stanna hemma och försöka sova?
De två andra som bor här har sex hur jävla mycket som hälst, med deras dörr öppen så jag måste ligga och lyssna på deras ojämna stönanden och tjut!

Sen så hade jag gjort lite o'boy, men den spillde jag så klart ut på alla mina böcker och massor av mina kläder!

Ingenting går bra när man är i detta hus!
JAg vill bort, men ändå inte :/

Aja jag ska väl försöka sova nu,

Medans den ljugande, bortskämda skollkaren i rummet intill gör samma sak!!!!!


Fy fan vad förbannad jag kan bli!!

Kommentarer
Postat av: Askmaia

keep it up very nice site

2012-01-20 @ 08:15:37
URL: http://askmaia.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0