Har verkligen inte haft lust att blogga idag!

Idag har jag verkligen inte haft någon lust att blogga, men det får ni leva med ;)

Idag har det i alla fall inte hänt så mycket.
Så en viss grabb bland skåpen som fick mig att le.
Sen så har jag haft data prov i dag som inte gick jätte bra, men det duger.
Samhällslektionen så gjorde vi inte ett piss!

På eftermiddagen så drog klassen iväg för att bada, livräddning med idrotten, men lilla jag kunde inte bada, Så jag slutade halv ett. Soft!

I morgon kommer det bli andra bullar, för då ska musikgruppen sjunga till sina vackra inspelade röster :p
Om jag känner dem i gruppen så kommer vi börja skratta när vi hör våra röster sjuda genom högtalarna xD

Menmen kul kommer det ju bli då i alla fall ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: kajsa

HAHHA så ägda ni är som inte simmade.

2009-11-17 @ 20:25:01
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0