"Everything that has a begining, has an end!"

jag håller på att flippa ur totalt.

I morse blev jag väckt kvart i sju av en liten snorvalp som skriker mamma,det låter som om ungen sitter brevid min säng och skriker, men nej det är grannens unge.
I Alla fall så har han nu skrigit i 2 och en halv timme och det var inte fören sista halv timmen som föräldrarna eller nån försökte få tyst på han, skit jobbigt och jag är då bara glad att jag får komma här ifrån.
Det är fan ett dår hus vi bor i!!!

Ja iDag så smäller det, jag åker iväg till Alunda, till Testen badet för att tälta.
Jag tror det blir kul men bara lite väl pinsamt då det kommer vara fint väder och då kommer det ju så klar barn familjer dit och ska bada och sen kommer jag när jag vaknar, Ur ett tält!! Lute pinit men skit samma.

Det finns dass som tur är, det hade jag glömt bort när jag kom på idén att sova där, men nu blev det lite bättre.

allt är packat och klart:
Mat
Godis
Dricka
Cigg
Tändare
Badkläder

Det enda som saknas nu är mina vänner :D
Som kom dit fy fan, banga inte ut!!!!

Love yah all!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0