X Factor Audition Finale

Det var två presoner som verkligen överraskade mig i finalen.
 
Först Trevor som ser ut som en kille som inte tar någonting på allvar och som bara gör detta som en kul grej, men efter att han kommit upp på fötterna igen efter att ha kollapsat så tycker jag han var den bästa på att uppträda och till och från så kan man till och med höra att killen kan verkligen sjuga! 
  
 
 
Andra personen var Freddie, han är en man som har vägt 400 kg och varit nära döden, i X factor satt han i rullstol och vägde 250 kg. Det ända jag tänkte när hans fru körde upp honom på scen var att dem kommer säga ja för att dem tycker synd om honom, men när han börja sjunga, så visste jag att jag inte kunde vara mer fel ute...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0