Pride and Stockholm Cruising

Wow vilken dag det var igår! 
 
Paraden var mycket längre och bättre än den varit tidigare år, det tråkiga var bara att det knappt gick och fota för att vi fick så dålig plats. Men det var verkligen super kul att se. 
 
Efter paraden så skulle vi åka till Tanto och titta vad som hände där. dock hittade vi inga bussar då dem stängt av allt pga paraden så tillslut så gick vi. jätte långt. i onödan för den delen för tydligen kostade det pengar att gå in och det ville vi inte betala så det var bara att gå tillbaka igen.
 
Väl inne i stan igen så åt jag och malin på Kina muren, dör jag testade sushi, och nu kan vi konstatera att det verkligen inte är något för mig.
Efter vi ätit i två timmar så gick vi till svea vägen där vi träffade Bettan och gänget och tittade på stockholm Cruising. 
 
Vid halv 12 bestämde vi oss för att börja ta oss hemåt och jag var hemma strax innan 1 tiden. 
En helt lyckad dag blev det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0