Fullt schma idag!

God morgon!
 
Idag blir det massa roliga saker att göra och kameran är självklart fulladdad :D
 
Först blir det pride paraden i kungsträdgården
Sen fest med dans i Tantolunden
Och sist kolla bilar på sveavägen!
 
Skti kul kommer det att bli :D
 
Btw, försökte fixa mina naglar till nå fint för pride men det sket sig. 
Först gjorde jag jing jang naglar som blev jätte kladdiga, sen gjorde jag water marble med massa olika färger, men det blev så mörkt och fult, så jag gjorde jing jang igen som jag råkade förstöra, så då sket jag i allt och irriterad som jag blev gick jag och la mig. Så nu blev det mitt nya lila som normal lack. 
 
Här är min kladdiga jing jang design, mycket svårare att göra än jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0