V.I.P

Vilken fantastisk kväll det blev igår :D

Kvällen började med en underbar middag med massa räkchips :)
Sedan gick vi och taggade till på en Irish bar
Sen tack vare Ellen så var vi inskriva på Lobbys gärstlista och kom därför in även fast det var 23 års gräns och vi kom in gratis. :)

Det coolaste på hela kvällen var ändå att jag dansade nykter, jag drack bara två Bacarde Breezers men dansade :D
Det var riktigt trevligt igår.
Bilder kommer när jag har fått dem för det var inte min kamera som allt fastnade på.
Sen ska jag hålla utkik på Lobbys hemsida och se om vi kommer upp där :)

Vi var V.I.P för att vi var på gärstlistan och det var bara vårat gäng som hade lysarmband ;)

   

Våran coola låt för natten
Den är ju bara för bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0