*@"#"¤"@$@€

JAG HATAR ATT HA RÄTT!!



Idag så var det det dära krismötet.
Det visade sig att jag och mina vänner hade rätt

Min skola, RHS gymnasiet har gått i konkurs!
Skolan finns i 1 månad till, sen försvinner den eller köps upp av en annan

Vilket betyder att vi elever har tillsdess, helst snabbare på oss att välja vad vi vill göra:
Vänta och hoppas att skolan köps upp
byta till *Österåkers Gymnasium
eller hitta en skola på egen hand

Jag byter nästa vecka till österåkers

Det värsta med allt detta är ändå inte att skolan lägger ner det är att vi elever i Hp3 inte får våran 5 veckors reseledar utbildning i Barcelona!

Hatar skiten !!!!!

Jag har typ gråtit hela dagen

Sen att familjen cp:ar sig gör inte saken bättre! !!


Anyways, för att bli lite gladare så ringde jag och eloise The Studio och får en gratis fotografering hos dem den 6 november med make up och hår styling :)
Fotorna kostar sen från 395 i olika paket.
Så det ska i alla fall bli najjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0