DinoDirect

Okej
Idag fick vi ännu ett paket från Dinodirect

Jag fick äntligen min studentklänning och den passade måste säga att den var super söt :D

Anyways, jag fick också skor.
Här är det roliga

Jag köpte först ett par boots med massa nitar på, men dem var slut
Så då fick jag ett tips från Dino om ett par andra med nitar, men tackade nej
Jag beställde då ett par vinterskor med ludd och rosetter, visste bara inte vilken färg jag skulle få

När jag öppnar kartongen är det dem skorna som dino tipsade om!
Hahah skit snygga men de är klackar :O
Jag ska ändå testa ha dem imorgon, dem är lite små då de är en 39, men det funkar,
vill man va fin får man lida pin!


Kommentarer
Postat av: linnea

Hej, har kollat på klänningar på dinodirect.com

hur gick det med dom? var det några problem, frakt? något man ska tänka på osv? hade aldrig hört om sidan försen idag, så ville bara kolla om den var ok! :) svara mig gärna via mail! :) fin blogg btw! :D

2011-10-22 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0