Hemligheten

Tänk dig att du har önskat dig nått jätte mycket i tre år.
Du har gråtit flera gånger för att du inte fått denna sak
Du har till och med jätt upp hoppet om att få det
Men sen endag får du ett samtal om att det är säkert att du får denna sak om nån månad

Detta hände mig när det gäller att ha ett eget rum, ett rum med dörr, ett rum som jag får inreda som jag vill.
Ett rum som är mitt :D

I augusti så flyttar vi in i vårat nya hus
Jag kommer ha ett eget rum med en hemma byggt walk-in-closet :)

Jag kommer få röda vägger som jag önskat
Jag kommer ha ett rum som är bara mitt :D


Denna färg kommer klä mina väggar :)

kolla denna film så kanske ni förstår min glädje ;)



p.s
Det är 54 dagar kvar till flytten börjar ;)

Kommentarer
Postat av: Austy

Hej du fan vad skönt!! :D Grymt glad för sin skull!! :D

2011-06-23 @ 12:29:33
URL: http://austur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0