Back to Berga

Idag kommer mamma och kenneth hem igen

Vilket betyder att jag har städat denna morgon

Och att jag senare ska hem till berga.

Men jag har hunnit med mycket som jag inte kan göra hemma

*Tränat
*Bakat
*Sovit
*Dansat
*Sjungit
*Spelat musik
*Rökt när jag vill
*Kollat på film en hel dag
*Ätit middag med syster
*Stannat uppe hela natten
*Solat
*Läst utan att bli störd
*Äta allt onyttigt i hela världen utan att nån gnällt
*Äta gott. för jag vet vad jag gillar

Med andra ord jag älskar att bo själv, visst det blev lite små ensamt men det var ändå jävligt skönt. Det har varit som en mini semester

Nu längtar jag extremt mycket tills jag flyttar hemifrån. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0