10 minuter

Om 10 minuter ska jag fravla mig till bussen och ta mig till jobbet sen vid ett ska jag ta mig till nästa jobb på musikmuseet.

Är jag nå trött?
Ja det kan man säga, jag kan knappt stå upp

Jag fattar inte varför jag var inte ens uppe så länge igår.-
JAg gick och la mig efter flimen 13Hrs som jag tittade på och den var slut 23:00 nångång :p
Men när klockan rinbde klockan sju så kändes det som att jag gick i sömnen.

Guh vad trött jag var och det är jag fortfarande :(

Men jag ska vara glad att jag i alla fall har ett jobb, det finns dem där ute som inte får jobb och blir depremerade pga det.
Men inte jag för jag har tre olika jobb i sommar.
Så jag lär få lite pengar.
Då kan jag köpa ny mobil
Få pengar till Mallorca
Sen spara till flytt :D

så här känner jag mig :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0