Caroline Skänkes

Igår blev jag så trött på mig själv att jag hade lust att byta mig mot någon annan.

I söndags så städade jag ur mina skrivbordslådor för att jag skulle slänga den.
Längst ner hade jag allla mina elsaker. Jag la dem i en påse och det var inge mer med det.

Igår märkte jag att den påsen var borta.
Jag sprang till grovsoprummet för att hoppas på att det låg kvar,
Men nej, allt fanns där förutom påsen....

Så i söndags slängde jag
Mp3
Usb-minnen
Minneskort
Alla instruktionsböcker
Ett nytt tangentbord
en kamera (tack gode Gud att det inte var min nya kamera)
Laddar sladden till min nya kamera
Och det värsta av allt Dosan till min bank så jag kan inte beställa en ny ladd-sladd

Så jag hoppas att batteriet räcker till på lördag då jag måste ta massa bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0