Blä på "vänner"

Jag har inget att göra, jag har knappt lämnat lägenheten på 4 dagar
Jag försöker att få tag på vänner för att hitta på nå men dem svarar inte!

Jag blir så trött på sånt

Annars så håller jag på att kolla min ekonomi och den ser lite rostig ut, men en Iphone 4 ska köpas in.
Jag måste bara få min lönecheck och gå tillbanken för att sätta in den på mitt konto(hur man nu gör de?)
Sen kan jag köpa telefonen och folket på nätet kan svara på mitt mail för mobilen kanske inte finns kvar vad vet jag!

anyways,
Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu
Jag håller på att göra värsta konst väggen alltså ja sakerna som ska upp på väggen
Tänkte klä alla väggarna i mnin "walk-in-closet" MEd både bild och text :)
Vi får se hur det blir :)

Aja ser nån vän detta så får ni gärna höra av er så jag slipper sitta instängd :o



En liten del av väggkonsten ;)

Kommentarer
Postat av: Austy

Ta nästa flyg till Island/ Skottland så kan vi träffas där :D

2011-07-26 @ 22:35:05
URL: http://austur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0