Bästa dagen i mitt liv =:D

Omg Jag typ dör :D
Skit bra show
















Sen fick jag träffa dem :D

När vi hade tagit bilden så typ viskar Edward "hug?" Och jag bara nickar och får en snabb kram
Men sen när jag vänder mig och tänkte gå så ser jag John stå och små le typ och inte vet vad han ska göra så jag gick fram och krama han med och då typ släppte han inte  utan vi typ dans-kramades ett tag
Shit asså jag hamnade i sån fjortis-chock att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta



Men sen upptäkte vi att jag hade märke (det som ser ut som ett svagt sugmärke) på min hals/haka och de var så klart från deras nitar. och vi zoomade in bilden och såg att det inte var normala nitar....:P Jävla mördar grejer.

 

Men fy fan va lycklig jag är :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0