Sega söndag!

Jag sitter fortfarande i pyjamas och har ingen aning om vad jag ska göra idag :o

Jag tänkte smsa en kompis, men läste på hennes blogg att hon jobbar idag så jag har vekligen ingenting att göra idag :o

Istället sitter jag och kollar på en budgivning på tradera, funderar på att buda på en kamera, den ligger på 410 kr nu och är slut i kväll.
Men jag har ju ett iphone skal att betala också sen nästa måndag är de ju bjudning på ett skal med england flaggan på som jag verkligen vill ha och sen ska jag betala england biljetterna.
Hmm, vad mycket pengar det blev.
Men jag sålde ju min halvtaskiga kamera förut så jag hoppas typ på att denna ska vara bättre så kommer typ chansa på att köpa den, för jag måste ju ha en kamera när vi är i London! :D

På tala om London så är min vän Daniel där just nu och han kommer hem ikväll och då ska jag få höra allt om hans första resa till London :D

Nu ska jag i alla fall kanske sätta på en film, eller nej först ska jag städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0