Hatar hatar hatar mitt humör!

Det här suger!
första rasten idag och jag känner verkligen att det är mycket och jag menar verkligen MYCKET svårare att sluta röka en vad jag trodde. Jag är grinig. Och inte blir mitt humör bättre när mina vänner inte är här, en börjar om en timme och en annan kommer inte alls, Och visst fan blir det bara 10 tusen gånge värre när tjejen jag verkligen inte gillar sitter och skryter om att hon kan köpa cigg själv att hon kan gå ut och festa på krogen och bla bla blaaaa GAH jag tål verkligen inte människan.

 

Jag lovar dyrt och heligt att när jag blir 18 så ska jag verkligen inte skryta som en jävla fjortis som hon håller på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0