Tack Sandra!

Kom nyss hem från täby där jag spenderat eftermiddagen med Jessica.

Nu läste jag min systers blogg och såg att hon skrivit om Portia De Rossi's bok, jag hörde från Ellen Degeneres att Portia hade släpt en bok och jag ville läsa den, men jag missade vad boken hette och sen glömde jag bort det så tack sandra att du påminde mig :)
Ellen och Portia är ju idag gifta och boken handlar om Portias ätstörningar och hennes liv som lebisk spännande tycker jag och de ända böckerna som jag egentligen läser är självbiografer så det här ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

För dig som gillar engelska böcker är den där nog perfekt!

2011-02-18 @ 20:48:18
URL: http://Trettontusen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0