Iväg mot bråk och helvete!

Idag är det Våga vara egen - Mässan i stockholm. 

Där kommer jag och min klass vara idag och försöka sälja oss som värdar och värdinnor. 

Hur detta kommer gå vet jag inte men jag vet att många i klassen inte gillar mig just nu för att jag har sagt ifrån.
Det är till och med så illa att jag ber till Gud eller den som vill lyssna att någonting går jätte fel, typ glömt min namnbricka eller att A har glömt mitt linne amen nånting, för då kan inte jag vara med.
Jag går hällre i skolan idag och imorgon än att stå på en mässa och skämmas för alla fel vi har gjort.
På våra tröjer har vi en slogan som inte har med tjänsten att göra, vi har en pusselbit som inte har med tjänsten att göra, och våran logga, den finns inte på tröjan.
Helt ärligt jag skäms för företaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0