How could you?

Jag litade på dig.
Jag litar aldrig på tjejer, men jag litade verkligen på dig!
Men efter jag gett dig min tro och min respekt så förstår jag nu varför jag inte litar på tjejer!

Tjejer kan vara bra flickvänner, men de suger på att bara vara vänner

Du ljuger, du tror att alla tror på dig.
Men tro mig du suger på att ljuga.

Du säger en sak om din kropp, sen säger du tre olika saker.
Tror du seriöst att ingen förstår att du ljuger då?

Jag är så trött på de här!

Jag vet inte om jag ska vara arg på dig eller om jag ska vara arg på mig!?

Det är ditt fel att du ljuger,
men det är mitt fel att jag litade på dig.
Det är mitt fel att jag gav dig en till chans!
Det är mitt fel att jag är för snäll.

Jag måste lära mig att säga ifrån
Jag måste lära mig att stå på mig.
Jag måste lära mig och att säga vad jag tycker när nått är fel!

Jag gjorde det med dig, men det slutade inge bra,
Du sa det värsta och jag fick dåligt samvete så jag gav med mig....

Jag borde inte ha gjort det.
Det var inte mitt fel.
Det var ditt val.

Samma som mitt val nu är att jag kommer aldrig lita på dig.
Jag kommer aldrig förvänta mig att du håller det du lovar!
Jag kommer aldrig tro på nå du berättar för mig

Jag kommer inte tro på dig när du säger att jag är din vän....

Kommentarer
Postat av: ...

Girl, how could you - fakie for nothing (Y)

2011-02-11 @ 19:37:21
URL: http://(Y)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0