Glee :D

Jag har fastnat för serien Glee :)
Inte så svårt då jag typ fastnar för alla serier och filmer som handlar om musik, till och med high school musical och camp rock (fyllde jag verkligen 18 år?)
Anyways
Ni som har sätt Glee vet ju att karaktären Noah Puckerman ska vara riktigt badas med sin mawhawk  och så, men jag har hittat hans album och fy fan va bra de är :D
Typ soul musik med en liten alternativ rock twist :p
Haha ni kan ju höra själva ;)
(är de bara jag med blogg.se som inte kan lägga in youtube klipp längre?)
klicka på länken får ni höra hans låt Illusions :)
http://www.youtube.com/watch?v=T-7gpaXtA7E

Kommentarer
Postat av: ...

Det finns en ny typ av kod på youtube, och för att kunna lägga in ett youtube klipp på bloggen måste man kryssa i "använd gammla inbäddningskod" för att det ska fungera... finns olika alternativ nedanför själva koden och där är det...

2011-02-16 @ 08:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0