FML big time

Jag vill seriöst hoppa av skolan men jag vill ändå ta studenten om 5 månader.

De mötet jag kanske har nämt var igår och det gick åt helvete jag fick två alternativ o båda var emot mig😓

Varför göra ett stort kursprov när jag aldrig kan visa vad jag verkligen kan genom ett prov, får jag G på de provet så är de mitt slutbetyg o jag vet att jag kan få mvg eller iaf vg.

Andra är att gå på "hans" lektioner o göra mitt bästa o få betyg i juni men jag tål inte att se han...

Jag bad om att byta engelska klass så jag kunde ha en annan lärare men de var tysligen omöjligt :(

Aja jag vet inte vad jag ska göra helt ärligt, jag venne om jag ska gå kvar eller inte sen om jag går kvar så vet jag inte vad jag ska göra med alternativen :/


Kommentarer
Postat av: Me

Du! tappa det inte nu, fem månader är ingenting! tror på dig och vet att du kan! Hoppas att det ordnar sig!



Kommer hem den 21 Dec om du vill hitta på nåt :)

2011-12-10 @ 02:58:25
URL: http://austur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0