8 år av underbar musik <3

Idag har jag följt killarna i 8 år
Killarna som har räddat mig från (fler) fula ärr. "I'll Be OK"
Killarna som har fått mig att vilja kämpa för mina drömmar "Home is where the heart is"
Killarna som skriver sångtexter som får en att skratta och gråta
Killarna som har gått från barnsliga pojkar till barnsliga vuxna
Killarna som från början bodde ihop och som nu bor med sina flickvänner
En av killarna firar också snart sitt bröllop.

Jag har lyssnat på dem enda sen dem började och jag hoppas verkligen att dem fortsätter i minst 8 år till.
Det vore en dröm att träffa dem.
Vem vet när min dröm om att flytta till england går i uppfyllelse kanske jag har den stora äran att träffa inga mindre än McFly!

Killarna är:
Harry Judd - Trummor
Dougie Poynter - Bas
Tom Fletcher - Sång/Gitarr
Danny Jones - Sång/Gitarr


Detta var dem för 8 år sedan




Detta är killarna idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0