It's never to late

För 10 månader sedan så kom jag hem från min dröm resa i London
En olycka hände under resan då jag ramlade ner på mitt knä i tunnelbanan,
ont gjorde det men smärtan gick över.

Nån vecka efter denna semester så åka jag och andra familjen till Disneyland Paris och mitt knä fick smällar i berg och dalbaner.
När jag kom hem så började smärtan ta i på allvar.

Hemma så vred jag mig på nå konstigt sätt så knät small till och jag la mig i soffan och tårarna kom.
Men sjukhus kunde jag inte åka till för doktorer är läskigare och sjukhus är ännu värre.

Men som dagt idag 10 månader senare så är smärtan värre än någonsin och jag kan knappt använda knät.
Gå normalt är ingen fara, men att resa mig upp eller gå i trapper, böja knät över huvudtaget de är inte kul

Så den 2 Maj ska jag till husläkarn och kolla mitt knä

Helt ärligt, så som de hoppar, knäcker och knastrar så blir jag inte chockad om jag måste operera eller nått.....


Kommentarer
Postat av: Filip

Ah, fan vad jobbigt. Jag har smärre problem med ryggen men det där låter värre.

2011-04-18 @ 14:42:02
URL: http://hotell-vansbro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0