Here we go again

Jag tror ingen kan förstå hur svårt det är för oss att leva en vanlig dag.
vi får höra saker som får oss att känna oss så meningslösa.

Varje dag får jag höra meningar som "jävla bög han är" "jävla homo han ser ut då" eller liknande
alla säger att det inte är nått att bry sig om, men jag tror ingen vet hur det känns fören dom själva är i samma sits.

Visst jag är inte bög, eftersom att jag är tjej, men jag är bisexuell och när någon blir kränkt för deras sexuallitet, eller att någon använder dessa ord som negativt så känner jag mig som att jag inte är värd mer än så. mer än att vara en kränking mot någon eller något.

Tänk om vi i stället skulle gå runt och säga, "jävla hetro" "fan va hetro han ser ut då" som något negativt varje dag, skulle inte du må dåligt då?

Jag klarar inte av dessa små saker längre,
inte när min familj och mina vänner håller på att säga det hela tiden,
Jag känner mig som en liten prick som går att sudda ut när jag hör det.

Det känns som att jag inte är värt ett jävla skit då....



Vart är världen på väg?


Kommentarer
Postat av: ...

Känner igen det!... Är grymt irriterande!!! -.-''

2011-04-14 @ 15:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0