Mitt nya liv!

Jag har blivit lite smått incpirerad denna helg när jag lagade mat hos mamma.

Man kan vara nyttig men ändå äta gott.

För en vecka sedan stog jag på vågen med gråten i halsen, 76,2 Kg.
På en 17 årig tjej som är 168 cm lång ska inte väga så mycket.

Så från och med nu är det ändringar i mitt liv.

Fika max en gång i veckan.
Sluta små äta
Ingen läsk
Gå en timme om dagen
Träna musklerna, två gång i veckan.

Vi får se hur detta går, men håll tummarna för mig, för nu när jag ska köpa vinter stövlar så är det nästan värre än att prova jeans, så jobbigt tjocka är mina vader.

Först rökning, nu sattsar vi på vikten!!

Vi börjar på måndag
Sen blir det uppdatering och vägning en gång i veckan!


Kommentarer
Postat av: Me...

Du kan bara du vill!!... Tror på dig! <3

2010-09-24 @ 22:40:39
URL: http://austur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0