Dag 13

Kan ni fatta!

JAg som var hemma och kämpade så jag blev arg och irriterad tårögd för ingenting bara för att jag inte fick ta en cigg och röka som jag ville.

Men nu så har det gått hela 13 dagar, kan ni fatta 13 DAGAR!

Helt otroligt, jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv och om jag klarar detta som det verkar som att jag gjort så vet jag att jag kan klara av så mycket mer!

I skolan så är det inte ens lika jobbigt längre att stå runt mina kompisar när dem röker.

Visst, i helgen följde jag mamma med blicken när hon gick ut och det kändes konstigt att inte följa efter, men jag satte mig och löste korsord för att tänka på annat och jag kom igenom helgen!

Fy fan vad jag kan vara bra, bara när jag vill!!

Kommentarer
Postat av: Me...

Fan vad grymt du är!!! <3 ;) fortsätt så!.. Grymt stolt över dig!! :)

2010-09-24 @ 22:38:24
URL: http://austur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0