Tröttnat på tandläkare!

Jag var ju hos tandläkarn idag.
Och jag är så trött på dem nu.

Jag väntade i tre månader innan dom ringde mig och bokade tid för att kolla på mina tänder och se om jag ska få tandställning.

Sen när jag väl går dit idag så trodde ja att jag skulle få reda på om jag får eller inte tandställning.
MEn nej, det enda dem gör var att skriva anteckningar om vad som behövdes fixas. så att när jag träffar tandregleraren nästa torsdag så ska hon veta vad hon kollar efter.

När jag träffat henne så kan de ta ytterligare 2-3 veckor tills jag får svar om jag får tandställning.
Men när dem har hört av sig om de så ska jag få ännu en tid (om jag nu ska ha tandställning) då dem faktiskt sätter in skiten.

Sen fick jag reda på idag att dem kan neka mig tandställning bara för att jag har dåligt/kännsligt tandkött.

Asså jag orkar inte mer,
JAg vill bara få det överstökat.

JAg vill inte ha tandställning, för de är inte snyggt, men jag vill fixa mina tänder.
Och jag fixar dem hällre nu när det är gratis en senare när de kan ha blivit värre och de kostar pengar.

Så vi får väl se på torsdag vad hon säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0