My Thoughts!

 


Okej nu de senaste dagarna så har jag pratat med lärare och studievägledaren i skolan för att jag har bestämt mig att byta skola.

Just nu går jag i TEG, Täby enskilda gymnsaium.
Jag går media programet i M2a med världens bästa vänner!

På Tisdag kommer jag befinna mig i RHS i Åkersberga för att se om jag får gå om ettan eller kan jobba ifatt mig i tvåan. Jag kommer gå handel och administration med inriktning resor och turism.

Jag vet att jag gör rätt val.
Men det känns hemskt att lämna mina underbara vänner.

De har lärt mig så mycket.

Golbarg har lärt mig att man ska alltid vara sig själv då står man ut mer och allt med en är sant. Hon har också lärt mig att det är okej att vara arg bara man har en bra anledning.

Kajsa har lärt mig att det inte är farligt att prata inför fler än en människa.
Hon har också lärt mig att det går att lite på männsikor.
Hon har lärt mig att "Allt löser sig" i slut ändan.

Det kommer från djupet av mitt hjärta när jag säger att jag älskar er!

Vi får absolut inte förlora kontakten.!!!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
<3Jag kommer sakna er!<3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0