"känner ni att ni måste spy, så spring till toalletten vid ingången"



Igår såg Sandra och jag saw 3D och jag måste bara säga, fy fan vad bra den var!
Jag åt 5 godis bitar nder hela filmen annars satt jag bara på helspänn och undrade vad som skulle hända, den var helt suverän!

Men det bästa med kvällen var att jag fick spendera tid med min syster.
Och det roligaste under hela kvällen var innan bion då sandra och jag satt och analyerade en liten pöl på golvet. och vi kom fram till att det var Spya!

så jävla äckligt.
Sandra ville nyta plats med mig för det var nedan för hennes stol, men riktigt så dum är jag inte så jag satt där jag satt, dock fick hon min påse så en kunde ligga över.

När biosnubben kom in och snacka om att stänga av mobilen och allt det där, visst fan påpekar han också att det finns toalett vid ingången så mådde man illa så skulle man springa dit och spy,
Detta gjorde det bara roligare för mig så jag skrattade för att jag inte var den som hade fötterna vid spya :p

Men allt som allt, en riktigt lyckad biokväll!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0