Fy fan för att vara sjuk!

Fy fan säger jag bara igen så att alla hör det!

Jag snorar
Jag nyser
Jag hostar
Och jag Fryser

Jag orkar inte mer,
Jag funderade på att stanna hemma idag, men jag bestämde mig för att gå upp ur sängen eftersom att de är första veckan i nya skolan, men i morgon vette fan om jag kan de.

Känns som att jag har feber och jag är bara anmält hängig.

Inge bra att ta sig ut i kylan då tror jag.

Men i morgon ska jag ändå till tandläkarn så jag tror den lilla biten kommer ta mina sista krafter.

Men som sagt vi får se hur det blir i morgon, men jag skulle tro att jag inte tar mig till skolan, det vill säga om jag vill bli friskt snabbt, vilket jag så klart vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0