Nummer 1 på "sämsta bloggaren"-listan

Jag har nästan aldrig någonting att skriva om.

Som nu tex, det har varit lov inte fan har jag nått att berätta.
Jag har jobbat, jag har pluggat, och det jag har shoppat har ni ju sätt.

Ni hör ju själva vilken tråkig blogg jag har :o

Men i alla fall.

Igår och i morse så har jag suttit och mailat människor på blocket som säljer iphone 3g/3g S för att se om jag kan köpa någon av dem :p

Jag vet jag har alltid varit emot, alla apple i produkter, men allt kan vända och hände eller hur ;)

Men vi får se hur dte går för denna månad så måste jag köpa vinter jacka, betala tillbaks pappa och betala skatt, suger jätte mycket så vi får se vad jag har råd med, annars får jag köpa den någon annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0