lalalaaaa. lalala laaaaaa.

Ingen, jag repiterar INGEN,
Har nog lika tåkigt som jag har nu.

Jag sitter i skolans datasal och lyssnar på musik och kollar in bloopers på youtube.

Not Fun.

Mina klass kamrater jobbar ju med företaget idag medan det bara är lilla jag kvar i skolan.
Sen är typ 3orna och resten av 2 borta på nått så jag är nästan helt själv i hela skolan bland massa lärare :o

Plugga kan jag inte göra heller, jag venne varför jag kan bara inte kocentrera mig.

Så vad sk jag göra nu? Jo kanske fortsätta kolla på bloopers med, älskade Michael J. Fox, Bästa mannen på jorden.

Sen ska jag jobba hårt som fan och få klart hemsidan till företaget. Dock måste jag få Godkännande om den nya designen innan jag kan börja jobba med den.
Så igen jag måste vänta på mina klasskamrater som slutar jobba 14 och sen ska ta sig hit -.-

aja nu ska jag kolla youtube :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ganska tidigt ändå du var nästan helt själv...

2010-11-12 @ 23:41:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0