Jag nåste vara korkad!



Denna bild kommer jag stirra på i en och en halv timme till för jag ska bara ha denna mobil.

Dock är det med telia, men går att låsa upp den enklet ändå (tror jag) annars får jag betala 350 kr hos telia och låta dem låsa upp den.

Jaja, jag vet att jag har sagt massa fula och dumma saker om iphone, men jag bara måste testa att äga den innan jag kan säga något.

Men vet ni vad stora anledningen till att jag vill ha den är?
För att man kan byta till massa fina olika skal på den :p

Haha guh vad jag är barnslig,

Nu ska jag inte tappa fokus nu ska jag fortsätta buda.

Jag har till och med frågad hon/han som har anonsen och det är okej att jag betalar den 25 när jag får min lön och då har jag också räknat ut hur mycket pengar jag har kvar efter att ha köpt vinterjacka och betalat pappa, så detta kommer sitta fint!

Håll tummarna för mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0