I'm so lonely, have have nobody

Hej hej
Idag jobbar typ mer än halva klassen för vårat UF Företag.
Så jag kommer typ nästan bli helt själv :p

Haha men det löser sig,
Jag har bara två lektioner idag,
Matte klockan 10
Och Konferens klockan 12

Efter jag har slutat vid tre så ska jag nog stanna kvar och göra klart hemsidan.

Eftersom att saker och ting inte vill som vi vill. Så har jag nu i morse gjort en bild i photoshop på en ny design, en lite enklare, men fortfarande snygg och stilren. Så nu ska jag bara höra med VD:n och min högra hand i Webbdesign, sen är det bara att köra järnet.

Kommentarer
Postat av: Pinponfund

Great idea make it site. Thank you.

2011-05-24 @ 08:32:14
URL: http://pinponfund.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0