en det åska eller en hammare?

Sitter hemma med kronisk huvudvärk och känns som att jag ska smälta bort.
Men vad gör jag?

Jo pluggar!

Jag ligger så himmla mycket efter fortfarande att jag måste göra det.

Sorligt men sant!

I morgon ska jag till tandläkarn på morgonen och på eftermiddagen ska jag åka till två hotel med en i klassen som en skoluppgift.

Blä! Jag vill inte till tandläkarn, jag ska få konstig tandställning som ska vrida min käke på plats, låter smärtsamt!!
Jaja, kanske bara behöver ha den i två månader, det sorliga är dock att jag förmodligen måste ha den på min födelsedag, och inte vilken födelsedag som helst, utan den 12 januari fyller jag 18 år :D
Jag vill inte sitta lagligt på krogen för första gången i mitt liv med konstig tandställning!

Jaja, nu ska jag försöka fortsätta plugga.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0