Till mamma <3

Vi har kämpat igenom tuffa tider för att komma dit vi är idag.
Jag är hemskt ledsen för allt jag ställde till med förut!

Jag hoppas allt kommer hålla i sig på detta sätt,
Och även fast jag aldrig säger det med ord
Så får du aldrig glömma att jag Älskar dig! <3

En dikt jag skrev om hur det var i stora drag förut,
(ta det med en nypa salt)

Teardrops down my face
The flashbacks are back

I scream, you cry
I hit, you fall
I break, you hide

Teardrops down my face
I dont wanna remember that day

I lost it, im sorry
Youre hurt, my bad
we fight, we lose

Teardrops down my face
I wish we could go back to before that day

I was wrong, you were right
Im sorry, youre sorry
I miss you, you love me

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig min stumpa

2010-05-21 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0