klippt mig"!

När jag höll i saxen och började klippa så fick jag lust att klippa de super kort, typ till hakan bara,
Men som kom jag att tänka på att sån frisyr har mamma ;)

Och efter sommarn kommer jag bara ångra mig och vilja ha långt hår :p

Så jag klippte de kanske en cm på längden och sen klippte jag upp de mer på sidorna,
Inte så mycket så man ser typ ingen skillnad.

Men jag måste klippa mitt hår lite men ofta för då växer de faktiskt snabbare, tro det eller ej och speciellt på sommaren :)

Jag vill att mitt hår ska vara under brösten så till vintern, lagom till min 18 års dag så har det nog blivit så långt :)

Jag håller tummarna i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0