Jag och hon går verkligen INTE ihop!

Jag och en viss lärare i skolan funkar verkligen inte i samma rum.

Som idag i skolan så skulle jag göra sista sidan i min tidning, när jag precis blir klar och tänker "ÄNTLIGEN!" Då kommer läraren och säger att jag måste härma tidningen som jag fått tips om mer.

Vi börjar tjaffsa och hon säger att det är samma sak för mig att neka tidningen som att inte vilja läsa andras böcker.
Och mitt svar till de var att, om jag härmar tidningen så mycket som hon vill så är det som att jag skulle kopiera ens bok men bara byta namnen.
Men hon höll inte alls med och de sluta med att jag höll käft suckade och hon gick xD

När jag väl gav med mig med att ändra lite till som hon ville så säger hon att jag måste fixa mera.

Låt oss bara säga så här, att jag har inget att göra på hennes lektioner hädan efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0