Fyra gråtatacker senare!

Nu sitter jag hemmas hos mamma :)

Snacka om chockade dem blev :p

Efter att ha suttit på arlanda i tre timmar och gråtit fyra gånger så ser jag att ett av planen som mamma kunde komma med, hade ändrats till i morgon bitti. Så jag ringde Kenneth och fråga om de var kvar i Cypern,
Nej säger han, för de väntade på väskorna, så han skulle ringa mig efter de gått ut från Arlanda,
Men haha på dem så kommer jag springandes mot dem med blommor och tårar för att de entligen var över :)
Mamma såg jätte chockad ut och kenneth fatta inte att det var jag ;)

Kul var det i alla fall :)

 
Med tanke på hur mycket jag darrade så är det otroligt att man kan se vad som är på den :p



Synen för första gråt attacken.


Detta stirrade jag på i ca 3 timmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0