Snart är lovet slut!

Jaha ledsen att jag inte har skrivet på massa dagar, men jag har haft sportlov och som sagt så har jag då haft bättre saker för mig.

Som denna vecka så kom jag till mamma i fredags.
Enda sedans dess så har jag varit jätte onyttig, försökt att plugga vilket inte har funkar.
Jag har en bokraport att skriva, som jag i alla fall har börjat lite på.
Sen har jag massa fotoläxor, vilken jag bara har gjort en bild av minst 8, dåligt av mig, men jag får kämpa ifatt mig i skolan på tosdag.

Annars så har jag läst en massa i Richard Hammonds bok. Jag har läst ut första Vampire Diarie boken och jag har läst kanske en fjärdedel av Percy Jackson, den första boken.

Väldigt bra alli hoppa:D

Mamma och jag myste ner oss i soffan en dag och kollade på en film vid namn The blind side, en sann historia om hur mikael Oher klarade av att hamna där han är idag, en känd ruggby spelare.
Riktigt rörande film! Så gillar du drama så ska du verklitgen se den!

Idag var de första gången som något dåligt hände, som jag inte tänker ta upp här. Men ni som vet mer så vet ni också vart ni ska gå om ni vill höra mer om de ;)

Ikväll så är de myskväll i alla fall för i morgon så bär de av tillbaka till Berga.
Vi ska äta godis, spela Uno och kolla på film, Edge Of Darkness.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Me...

Sjukt snygg header bild du! ;) <3... blogga när du har tid ;) går ju inte alltid att prioritera bloggen...

2010-03-07 @ 01:12:20
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0