Skoltrött!

Jag kollade precis in hur jag ligger i skolan, utifrån vad lärarna skriver för komentarer på min inloggnings sida på skolan.
Detta kom då fram:

Engelska:
Prognos: G
har inte gjort bokredovisning
Hade VG, Men inte nu längre.

Fotografisk Bild:
Prognos: G
Bilderna pendlar mellan svagt G och VG. Ta kontroll och förbättra portfolion. Jag vet att du kan!

Detta viste jag om, men tycker det är både jobbigt och tråkigt att arbeta med.

Grafisk Kommunikation:
Prognos: IG
lämna in kontaktannons, du har på tok för hög frånvaro och jag har överhuvudtaget inte sett dig arbeta med tidningen
Lite fel där då jag lämnade in kontaktanonsen först, men har mailat henne om det.

Idrott:
Ej i fas
friluftsliv, HLR, livräddning

Med andra ord IG då jag aldrig kommer fixa de där sakerna.

Matematik:
Prognos: G
Missade G delsprovet, men ska ta igen de. Har aldrig fått mer än G så de funkar.

Samhällskunskap:
Prognos: IG
Prov samhällsekonomins grunder

Kan inte sam, kan inte provet, så tror de kommer vara IG resten av terminen.

Svenska:
Prognos: VG

Enda ämnet det går bra i, dock har jag missat att skriva en myt, så de ska jag göra på nästa lektion eller efter skolan i morgon.

Webbdesign:
Ej i fas
Hög frånvaro

Har typ varit på en lektion, inte gjort grupp arbete, inte kollat in en webbsida, och inte börjat med min egna.

Naturkunskap:
I fas
Ska bara fixa ett prov om ekosystem, kommer väl gå,  hoppas jag.

Vet inte om jag orkar kämpa,
Ena sekunden vill jag de,
Men andra sekund frågar jag
Varför då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0