Skämt x)

Today, I acted the gentlmen and went to open the door for a lady. The door wasn't as heavy as it looked and I pulled it full force into my face. FML
Today, my 5 year old was outside playing. I watched him dig a hole in the ground, put something in the hole, cover it up, and grab the hose to water his "plant". I grabbed for my phone to take a picture, but no phone. Turns out he wanted to make an iPhone tree. FML
Till: Mig
Sms: Linn ser fan ut som en clown i fejset, vem ska våga säga det till henne, så hon vet lixom, tycker nästan synd om henne!
Svar: Tack för det din feta gris?

Förklaring: Fick detta utav en av mina bästa vänner. Det gjorde mig väldigt arg och ledsen med tanke på vilket sätt hon skrev det på. Va bara tvungen att vara dum tillbaka.

/Linn

Till: Mig
Sms: Hej älskling, tänkte bara säga tack för avsugningen imorse, du är fantastisk!
Svar: Men Pappa, hur fan kan du skicka det här till mig, fy, jag raderar det här på direkten!

Förklaring: Pappa hade väl tänkt att skicka det här till mamma men lilla jag fick hans mess. Både min mamma och pappa skämdes jätte mycket efter det här. Jag med...

/Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0