Psykfallet Carro!

Känner mig lite som en konstig vareant av en varulv.
 
Inatt har jag fått, som jag haft förut, ångest av mörkret. eller hur man nu ska säga.
Jag låg nästan hela natten och bara stirrade runt i rummet
Gav ifrån mig ett litet pip varje gång nånting knakade eller en bil körde förbi.

Jag är 17, men ändå sjukt jävla rädd för mörkret.

Vad finns egentligen under sängen, när mörkret faller?
 hon kanske?

Detta händer inte varje natt, men de händer,
Och då går de verkligen inte att somna.

Det slutar ofta med att jag somnar efter typ 5-6 timmar av utmattning.
Men hur orkar jag då med dagen?

 


Som tur är så är jag faktiskt ärligt sjuk nu så jag slapp gå upp.
Jag vaknade faktiskt ganska nyligen,
Var vaken vid 6-7 i morse,
Var vaken till runt 11 sen sov jag till 15.

Snart ska jag åka här ifrån tror jag till Bibblan kanske om jag orkar, för att plugga där.
Då jag inte kan plugga hemma.

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0