On The Edge

Nu har jag läst ut min bok med Richard Hammond.

Det var den mest rörande bok jag någonsin läst.
Hans kärlek till sin familj är så himmla vacker,
Att se hur mycket smärta som kommer med en olycka som han haft får en att gråta, även fast du inte känner dem, eller någonting. Men de är så starkt så sorligt att du bryr dig extremt mycket ändå!

Gillar du självbiografer och gillar att läsa på engelska så ska du verkligen läsa Richard hammonds bok On The Edge.

Jag länktar verkligen tills jag får pengar, och jag känner att jag har råd. För då ska jag köpa uppföljaren som är lite gladare, och handlar om hans många utmaningar och adrenalin kikckar under programet Top Gear.

Men läs On The Edge, så himmla bra, vacker och stark! <3

Kommentarer
Postat av: Ravnmaja

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-10 @ 13:48:56
URL: http://ravnmaja.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0